Typ je vraag

Mijn account

Hoe kan ik mijn premiumabonnement beëindigen?

Je kunt je premiumabonnement beëindigen door in te loggen en te gaan naar Mijn instellingen/Premium status. Jouw abonnement wordt steeds met maar 1 maand verlengd. Je zit daardoor nooit vast aan een abonnement. Opzeggen kan altijd zonder opzegtermijn.

Over Sitly

Hoe kunnen anderen contact met mij opnemen?

Anderen kunnen met jou contact opnemen als zij een premium lidmaatschap hebben afgesloten. Iemand stuurt een bericht via sitly naar jou en jij ontvangt hiervan een email van ons om jou daarop te attenderen. Je kunt berichten van anderen altijd gratis beantwoorden.

Over Sitly

Hoe leg ik contact met iemand?

Door naar het profiel te gaan van iemand en te klikken op 'bericht sturen' kun je een bericht sturen naar die persoon. Je zult dan wel eerst een premiumlidmaatschap moeten afsluiten. Zodra jij het bericht hebt verzonden, sturen wij een email naar de betreffende persoon om hem/haar hiervan op de hoogte te stellen. Mensen naar wie jij een bericht stuurt, kunnen jou gratis antwoorden.

Wij delen nooit jouw contactgegevens met andere personen op sitly zoals een adres, email of telefoonnummer. Het is dus aan jou om die aan de ander door te geven.

Mijn account

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Log in en ga naar Mijn instellingen / Persoonlijke gegevens. Daar kun je jouw adres aanpassen.

Over Sitly

Brengt registratie op Sitly verplichtingen met zich mee?

Nee. Registreren is geheel vrijblijvend, gratis en brengt geen verplichtingen met zich mee. Zo kun je zelf bepalen of je ingaat op een uitnodiging tot kennismakings van ouders, oppassers en/of gastouders bij jou in de buurt. Het regelen van een oppas heb jij volledig zelf in de hand.

Worden ouders, oppassers en gastouders gescreend door sitly?

Je kan sitly zien als een online “ prikbord”. Wij controleren weliswaar regelmatig of er geen ongewenste berichten worden geplaatst maar het is aan ouders zelf om een selectie te maken van het aanbod op sitly. We raden je dan ook aan om nauwkeurig om te gaan met de selectie door bijvoorbeeld referenties op te vragen van oppassers en gastouders en een kennismakingsgesprek te hebben om een goed gevoel te krijgen van elkaar.

Wat kost Sitly?

Registreren doe je gratis en vrijblijvend. Ook kun je berichten van anderen gratis inzien en gratis beantwoorden. Heb je een match gevonden en wil je zelf berichten naar anderen sturen? Dan kun je een premiumabonnement afsluiten. Abonnement ouders 3 maanden € 24 (€ 8 per maand) 12 maanden € 48 (€ 4 per maand) Abonnement oppassers / gastouders 1 maand € 8,90 en 2 maanden € 13,80 (€ 6,90 per maand) Een premium abonnementen wordt na afloop van de gekozen termijn automatisch verlengd met steeds 1 maand tegen het door jou gekozen maandtarief. Je zit nooit vast aan een abonnement. Opzeggen kan altijd zonder opzegtermijn.

Wat is Sitly?

Bij Sitly kun je een oppas, gastouder of oppasgezin in je buurt vinden. Je kunt eenvoudig contact met ze opnemen, kennis maken en eventueel verdere afspraken maken. Je bepaalt zelf wat voor type oppas of gezin het beste bij je past, en kunt dus zelf bepalen met wie je contact wil leggen.

Hoe werkt de Sitly app?

Via de app kun je jezelf registreren, een profiel aanmaken en op zoek gaan naar de ideale oppas, of het ideale oppasgezin, bij jou in de buurt. De app is erg gebruiksvriendelijk en bevat meer mogelijkheden dan wanneer je op de computer kijkt.



Je kunt de app downloaden via de Google Play Store of via de Apple store. In ons artikel "Sitly oppas app voor Android en iOS" vind je uitgebreide informatie over het gebruik van onze app.

Mijn account

Kan ik mij ook weer afmelden bij Sitly?

Ga via "Profiel" naar "Account Instellingen". Als je tijdelijk geen opvang nodig hebt, kun je je profiel verbergen tot je weer inlogt. Je gegevens zullen dan niet meer zichtbaar zijn voor andere ouders, oppassers of gastouders, maar mocht je in de toekomst weer een oppas of oppaswerk willen zoeken, ben je niet meteen al je gegevens kwijt.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar krijg geen email. Wat nu?

Als je een nieuw wachtwoord opvraagt, krijg je een email met een link om je wachtwoord te wijzigen. Check ook je spam-folder of prullenbak. Ontvang je geen mail? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Log in, klik op 'Mijn instellingen'. Je ziet dan onder het tabje 'profielinstellingen' de mogelijkheid om je wachtwoord aan te passen.

Kan ik mijn profiel omzetten naar oppas, gastouder of ouder?

Nee, dat is technisch helaas niet mogelijk. Het beste kun je jouw 'oude' profiel eerst verwijderen om je vervolgens opnieuw in te schrijven als ouders, oppas of gastouders.

Privacy

Zijn mijn persoons en adresgegevens zichtbaar voor anderen?

Alleen jouw voornaam en foto zijn zichtbaar voor andere gebruikers. Je adresgegevens blijven afgeschermd en zijn niet zichtbaar voor anderen.

Waar worden mijn adresgegevens voor gebruikt?

Jouw adres gegevens worden gebruikt om andere geregistreerde gebruikers bij benadering te tonen waar je woont door een icoontje op de kaart te plaatsten in jouw buurt. Zo kan een andere ouder, oppasser of gastouder je als buurtbewoner herkennen en je eventueel via de sitly site benaderen. Wij zullen jouw straat en huisnummer nooit tonen. Evenmin zullen wij jouw adresgegevens nooit en te nimmer aan derden verstrekken.

Zijn mijn persoonsgegevens veilig opgeslagen?

Wij hechten veel belang aan de bescherming van jouw persoonsgegevens. De website is daarom extra beschermd. Om het verkeer van bezoeker naar server te beveiligingen zodat deze niet door kwaadwillende personen kan worden onderschept is de website beschermd met een zogenaamd SSL-certificaat. Dit certificaat versleutelt informatie die heen en weer wordt gezonden, en is in de volksmond beter bekend als “het slotje” in de browser of de “https variant” van een website.

Kun je het antwoord niet vinden?

Neem contact met ons op